Nu jeg lige ser dig - jeg tror sgu jeg har fundet en Tipo GT mere herhjemme. Der holder en uden plader i Klarup.
Den har en ødelagt gorkofanger, og har holdt stille der i lang tid, så ved ikke om ejeren har planer med den eller hvad.
Så du er nok ikke den eneste med den model alligevel.
Hey jesper . tror du ikke det er en 2.0 ? fordi dem har jeg set før her hjemme og den blev også solgt her hjemme var mere model 1.8 der aldrig blev solgt her hjemme hvor i klarup står den skal se om den er i pænere stand end min
Jo det kan selvfølgelig godt være en 2.0'er - lagde bare mærke til mærket med gran turismo på bagklappen, og mente ikke at de mindre modeller havde det - men tænkte ikke lige på at 2.0 også kunne havde det mærke, men kan se på bilgalleri at der er et par stykker af dem der har.
Den er ikke i pænere stand - den er faktisk i meget dårlig stand.
Kan ikke udlevere en adr. på en privat person jeg ikke kender - der kan jo være andre der læser med.
det er i orden jesper kunne jo være en forhandler eller en mekaniker den stod ved der er forresten købt sportsundervogn til tipoen så den bliver sænket 35-35 bliver sku lækkert med dine gamle fælge på